1. دفتر برنامهریزی تجاری (1386). وضعیت صادرات کالاهای غیرنفتی. تهران: سازمان توسعه تجارت ایران.
2. روستا, احمد. ونوس, داور، ابراهیمی, عبدالحمید (1388). مدیریت بازاریابی. تهران: انتشارات سمت.
3. مرکز نوسازی و توسعه فناوری اداری (1386). راهنمای دریافت تشخیص صلاحیت و رتبهبندی در حوزه خدمات مشاوره مدیریت. تهران: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری.
4. سعادت، محمدرضا (1391). تدوین بسته سیاستی توسعه بنگاههای کوچک و متوسط در روستاها و شهرهای کوچک، تهران: موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی
5. Asian Productivity Organization (2001). Export orientation for small and medium enterprises.APO
6. Baker, M. J., & Hart, S. J. (2008). The Marketing Book (6th ed). Butterworth-Heinemann.
7. Boone, L. E., & Kurtz, D. L. (2007). Contemporary Marketing (13th ed.). South-Western College Publication.
8. Daft, R. L. (2006). Understanding the Theory and Design of Organizations. South-Western.
9. Dwyer, R. F., & Tanner, J. F. (2003). Business Marketing:Connecting Strategy,Relationships,and Learning (2nd ed.). McGraw-Hill, inc.
10. Gilmore, A. (2003). Services, Marketing and Management (1st ed.). Sage Publications.
11. Harrison, T. (2000). Financial Services Marketing (1st ed.). Prentice Hall.
12. Hutt, M. D., & Speh, T. W. (2006). Business Marketing Management (4th ed.). South-Western
13. Kotler, P., & Armstrong, G. (2006). Principle of Marketing (11th ed.). Prentice-Hall,Inc
14. Lovelock, C., & Wirtz, J. (2003). Services Marketing. Prentice Hall